Zoveelste discussie over wat de hobby kost

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gebruikersavatar
gklijnhout
250km gereden
250km gereden
Berichten: 305
Lid geworden op: 03 jul 2011, 18:58
Locatie: Duiven

origineel

Bericht door gklijnhout »

Ik heb een Yamaha volgens het kenteken niet eens een FS1 maar een type 468 als wrak gekocht en naar mijn smaak opgeknapt daarbij de techniek 99.9% voor elkaar gemaakt die resterende 0.01 % was niet mogelijk omdat de delen gewoon niet meer voorhanden zijn verder zijn er aan de zichtdelen redelijk wat imi delen gebruikt, zal mij een zorg zijn hij rijdt er niet minder om en IK BEN ER HEEL ERG BLIJ MEE.

Mijn andere oldie`s zijn NSU Quickly`s 1 van deze is helemaal maar dan ook helemaal origineel de andere hebben overal wel iets wat er niet op hoort of imi is
zelfs een heeft een geheel niet originele kleur namelijk roze dit omdat mijn dochter het graag wilde en weet je welke de meeste aandacht krijgt van de omstanders.
Niet alleen mijn 20 jarige dochter maar zeker haar brom.

Ieder zijn gedachte hierover, opknappen die handel zoals je het leuk vindt en je knip het toelaat!

Ik ben net 30 jaar getrouwd als ik dat nooit had gedaan (wil haar niet missen hoor) dan had ik nu een porsche gereden en was diep ongelukkig geweest.

gert
Laatst gewijzigd door gklijnhout op 23 okt 2012, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
HotWheels
500km gereden
500km gereden
Berichten: 869
Lid geworden op: 31 okt 2008, 19:31
Locatie: Lochristi (België)

Bericht door HotWheels »

That's the spirit Gert :wink:
Gebruikersavatar
eriks
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2212
Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38

Re: origineel

Bericht door eriks »

gklijnhout schreef:Ik heb een Yamaha volgens het kenteken niet eens een FS1 maar een type 468 als wrak gekocht en naar mijn smaak opgeknapt daarbij de techniek 99.9% voor elkaar gemaakt die resterende 0.01 % was niet mogelijk omdat de delen gewoon niet meer voorhanden zijn verder zijn er aan de zichtdelen redelijk wat imi delen gebruikt, zal mij een zorg zijn hij rijdt er niet minder om en IK BEN ER HEEL ERG BLIJ MEE.

Mijn andere oldie`s zijn NSU Quickly`s 1 van deze is helemaal maar dan ook helemaal origineel de andere hebben overal wel iets wat er niet op hoort of imi is
zelfs een heeft een geheel niet originele kleur namelijk roze dit omdat mijn dochter het graag wilde en weet je welke de meeste aandacht krijgt van de omstanders.
Niet alleen mijn 20 jarige dochter maar zeker haar brom.

Ieder zijn gedachte hierover, opknappen die handel zoals je het leuk vindt en je knip het toelaat!

Ik ben net 30 jaar getrouwd als ik dat nooit had gedaan (wil haar niet missen hoor) dan had ik nu een porsche gereden en was diep ongelukkig geweest.

gert


Tres Bien !!
yamaha_fs1_2ru
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1408
Lid geworden op: 26 sep 2006, 20:33
Locatie: Fryslân

Bericht door yamaha_fs1_2ru »

Ik weet zeker dat als je alles goed restaureerd. al gauw over/naar de 1000 euro gaat.

En dan al die weekenden nog:P
Gebruikersavatar
eriks
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2212
Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38

Bericht door eriks »

yamaha_fs1_2ru schreef:Ik weet zeker dat als je alles goed restaureerd. al gauw over/naar de 1000 euro gaat.

En dan al die weekenden nog:P


Boven de 2500 kan ook nog !
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Bericht door fs1man »

eriks schreef:
bikeboy schreef:sorry hoor 1000 is wel erg veel en boutjes en moertjes en dat zoort dingen kan je gewoon kopen en laten roesten
kan je dan nog zien of het orie is ?????
als je zelfs de banden vervangt - remblokjes-enzenzenz dan kan je op je buik schrijfen dat het orie is


Zelfs dan kan je nog zien dat het orri is aan de boutjes ik laat ze opnieuw galvaniseren en verchromen sommige en de banden yokoham,s vind je ook nog wel enige wat je niet kan krijgen is de orginele lucht om je binnenbanden op te pompen :-)

En nogmaals 1000 euro is voor mij niet teveel .... :D :shock:

Banden van nu zijn vaak beter van kwaliteit ik zou dus daar voor kiezen.
overigens zijn de yokohama banden pas vanaf 1977 origineel, daarvoor had je een ander merk unique of zoiets.
Gebruikersavatar
eriks
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2212
Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38

Bericht door eriks »

fs1man schreef:
eriks schreef:
bikeboy schreef:sorry hoor 1000 is wel erg veel en boutjes en moertjes en dat zoort dingen kan je gewoon kopen en laten roesten
kan je dan nog zien of het orie is ?????
als je zelfs de banden vervangt - remblokjes-enzenzenz dan kan je op je buik schrijfen dat het orie is


Zelfs dan kan je nog zien dat het orri is aan de boutjes ik laat ze opnieuw galvaniseren en verchromen sommige en de banden yokoham,s vind je ook nog wel enige wat je niet kan krijgen is de orginele lucht om je binnenbanden op te pompen :-)

En nogmaals 1000 euro is voor mij niet teveel .... :D :shock:

Banden van nu zijn vaak beter van kwaliteit ik zou dus daar voor kiezen.
overigens zijn de yokohama banden pas vanaf 1977 origineel, daarvoor had je een ander merk unique of zoiets.


De Banden werden door elkaar heen gemonteerd Willem de orginele 69er ook yokohama ...
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10771
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

eriks schreef:
yamaha_fs1_2ru schreef:Ik weet zeker dat als je alles goed restaureerd. al gauw over/naar de 1000 euro gaat.

En dan al die weekenden nog:P


Boven de 2500 kan ook nog !


A fool and his money are easily parted.

Of haal ik nu de hele bende weer overhoop?
Kijk eerst even in de FAQ.
Gebruikersavatar
eriks
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2212
Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38

Bericht door eriks »

NIX schreef:
eriks schreef:
yamaha_fs1_2ru schreef:Ik weet zeker dat als je alles goed restaureerd. al gauw over/naar de 1000 euro gaat.

En dan al die weekenden nog:P


Boven de 2500 kan ook nog !


A fool and his money are easily parted.

Of haal ik nu de hele bende weer overhoop?


Hahahaha Nee vind hem goed
Gebruikersavatar
eriks
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2212
Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38

Bericht door eriks »

Pic van de DX :D :D

Afbeelding
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

das een mooie basis!


en nog eentje voor HJ "A business set for the profit, is a poor business" (heel toepasselijk van Henri Ford!)
when men were men, and helmets were for divers
Gebruikersavatar
eriks
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2212
Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38

Bericht door eriks »

YamaSam schreef:das een mooie basis!


en nog eentje voor HJ "A business set for the profit, is a poor business" (heel toepasselijk van Henri Ford!)


Thanks :D
Gebruikersavatar
hans.m
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1684
Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:41
Locatie: Nijlen, België

Bericht door hans.m »

Mooi fs1, heb ook de indruk dat je ze niet zo veel ziet in deze kleur :D
Plaats reactie