Service van de RDW.
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3862
- Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31
Service van de RDW.
Ik had zondag een mailtje naar de rdw gedaan over mijn 2 yamaha,s betreffende de nummers en type goedkeuring sticker.
Vandaag kreeg ik een telefoontje
Beiden brommers was geen probleem Voor de 71 er was t makkelijk als er een stickertje bij zou zijn maar was geen must.
Wel verbaasde het me dat het motorblok wel dezelfde eerste 3 tekens moest hebben als het frame dus fs1 frame ook fs1 nummers op het blok en 378 ook 378 op het blok, niet mixen dus.
Vandaag kreeg ik een telefoontje
Beiden brommers was geen probleem Voor de 71 er was t makkelijk als er een stickertje bij zou zijn maar was geen must.
Wel verbaasde het me dat het motorblok wel dezelfde eerste 3 tekens moest hebben als het frame dus fs1 frame ook fs1 nummers op het blok en 378 ook 378 op het blok, niet mixen dus.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
- PD
- 1250km gereden
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: 30 jun 2008, 12:26
- Locatie: Zevenaar
jos,
het blok nummer is totaal niet belangrijk, je hebt ook carters orgineel zonder nummer
en er zijn genoeg brommers die orgineel vanuit de fabriek al geen gelijke nummers hebben
op het werk hebben we een ''rdw blok''
die niet harder als 30 loopt
die zetten we altijd onder elke brommer die we laten keuren bij de rdw(arnhem)
succes
het blok nummer is totaal niet belangrijk, je hebt ook carters orgineel zonder nummer
en er zijn genoeg brommers die orgineel vanuit de fabriek al geen gelijke nummers hebben
op het werk hebben we een ''rdw blok''
die niet harder als 30 loopt
die zetten we altijd onder elke brommer die we laten keuren bij de rdw(arnhem)
succes
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9573
- Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
- Locatie: Bolt'n City
- Contacteer:
PD schreef:jos,
het blok nummer is totaal niet belangrijk, je hebt ook carters orgineel zonder nummer
en er zijn genoeg brommers die orgineel vanuit de fabriek al geen gelijke nummers hebben
op het werk hebben we een ''rdw blok''
die niet harder als 30 loopt
die zetten we altijd onder elke brommer die we laten keuren bij de rdw(arnhem)
succes
Lekkere stomme keurmeester dan, als het hem niet opvalt dat er altijd het zelfde blok onder hangt
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3862
- Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31
Ik denk dat we allemaal gelijk hebben
Volgens de regeltjes zal het best zo zijn dat de eerste 3 letters gelijk moeten zijn.
In de praktijk zal het wel allemaal wat soepeler verlopen, met brommers heb ik totaal geen ervaring maar met auto,s des te meer.
Ik heb verschillende bmw,s omgebouwd van 4 cillinder naar 6 cillinder de een fietste zo door de keuring de ander moest naar lelystad voor de uitgebreide keuring incl weg gedrag test op hun circuit kosten 900 euro.
Maar ik heb de tijd en als ik tegen een FS1 carterhelft aan loop ben ik meteen klaar, maar verlopig ben ik nog niet klaar vrees ik
Volgens de regeltjes zal het best zo zijn dat de eerste 3 letters gelijk moeten zijn.
In de praktijk zal het wel allemaal wat soepeler verlopen, met brommers heb ik totaal geen ervaring maar met auto,s des te meer.
Ik heb verschillende bmw,s omgebouwd van 4 cillinder naar 6 cillinder de een fietste zo door de keuring de ander moest naar lelystad voor de uitgebreide keuring incl weg gedrag test op hun circuit kosten 900 euro.
Maar ik heb de tijd en als ik tegen een FS1 carterhelft aan loop ben ik meteen klaar, maar verlopig ben ik nog niet klaar vrees ik
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
-
- 1000km gereden
- Berichten: 1106
- Lid geworden op: 26 jul 2007, 18:13
- Locatie: Gassel
- Jeti
- 17500km gereden
- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
Re: Service van de RDW.
joscabrio schreef:Wel verbaasde het me dat het motorblok wel dezelfde eerste 3 tekens moest hebben als het frame dus fs1 frame ook fs1 nummers op het blok en 378 ook 378 op het blok, niet mixen dus.
Ik ga dit dinsdag proberen. Brommer is 5L1 (NL) en blok is 5L2 (BE). Maar ga er vanuit dat het geen probleem oplevert.