dan toch een nummerplaat?

Informatie en vragen over kentekens en wetgeving
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

tuurlijk! daar dient het forum voor hé!
schol
when men were men, and helmets were for divers
edje

Bericht door edje »

lespaultje schreef:Ik krijg als goed is morgen mijn kentekenbewijs binnen,en dan moet ik denk ik mijn kenteken aanvragen/aanmaken
weet iemand hoelang het duurt voordat een kenteken gemaakt is ? of krijg je die gelijk meegeleverd ?


een plaat drukken duurt op zicht niet lang het licht er aan wat het bedrijf doet waar je je plaat laat drukken. sommigen besteden het uit en dan moet je een paar dagen wachten, anderden doen het zelf en dan is het de zelde dag nog klaar :wink:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 9209
Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12

Bericht door Yamaha rd50m »

ik andere papieren aangevraagd voor men rd50, met het juiste bouwjaar dit keer, als ik die heb kan ik naar de douane 705 halen en dan zou ik zonder problemen moto papieren moeten kunnen aanvragen
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

daar ga ik wel effe met argusogen op zitten kijken dan ze.. :shock:
when men were men, and helmets were for divers
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 9209
Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12

Bericht door Yamaha rd50m »

duurt zowiezo nog zeker 2 maand voor ik de juiste papieren heb, dus nog afwachten, maar volgens pieron (of hoe da tem ok noemt) had ik alleen betriebserlaubnis en 705 nodig.

tzou in ieder geval leuk zijn, dan kan ik da voor den dx ook doen.
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 9209
Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12

Bericht door Yamaha rd50m »

YamaSam schreef:juist nog es eendriekwartier aan de telefoon gehangen met dienen Pierron (na (gemeten) 37 minuten laten bellen) Wat een sukkeltje zeg.

komen ze wéér met nieuwe datums af, nu is het plots '71 waar de problemen beginnen. Vorige week was het nog '74.

vanaf 72 zijn er volgens hen gelijkvormigheidsattesten nodig.

ze zeiden me vlakaf, dat dat mist 'wel wat kosten' ging, door hun een dossier te laten opstellen etc, voor de emissies en al" .. :roll:
ah just, emissies nu weer. ik vroeg dan of zij de brommer dan zouden keuren etc. "neenee, ge moet ni met de brommer komen" ok, dus die gaan zeggen of hij gelijkvormig is, zonder de brommer te zien! fantastisch wat ze bij de vlaamse instellingen allemaal niet kunnen!

soit, hebben ze ook (die Pierron) nog gepoogd van me het riet in te sturen met "maar vanaf 2010 gaat dat allemaal veranderen" aaah ja, ok, effe twee jaar geen platen aanvragen zeker? dat zal zijn dienst ongetwijfeld wel goed zien zitten. Dan nog even bellen met zijn dienst en vragen hoe het nu zit. weer driemaal 2minuten laten bellen voor er een geit opneemt, die er hoofdzakelijk in slaagt mij een visuele beschrijving van het missende stickertje te geven, en vooral nog maar es de nummer van Pierron te geven...

tof hé zo proberen in orde te geraken :roll:

en nóg laat ik het hier godverdomme niet bij! :twisted: :twisted:


hey sam, als je dit leest is eht toch duidelijk 1974? http://users.skynet.be/Oh_Yeah/bewijs.JPG

al iets verder geraakt trouwens?
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 9209
Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12

Bericht door Yamaha rd50m »

weet iemand het dicht bijzijnde douanekantoor bij geel of leuven?
tijd om een 705 aan te vragen
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Gebruikersavatar
geo
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1520
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:43
Locatie: WESTERLO

Bericht door geo »

Yamaha rd50m schreef:weet iemand het dicht bijzijnde douanekantoor bij geel of leuven?
tijd om een 705 aan te vragen

industriezone Herentals!
adres weet ik niet meer maar je kan het makkelijk vinden op het internet.
Plaats reactie