Lakken

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jables
100km gereden
100km gereden
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2006, 19:51
Locatie: Millingen aan de Rijn

Bericht door Jables »

waarom hecht edereen toch zo veel waarde aan de originele lak, ik heb liever nieuwe als die mooier is.
dewaal
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1111
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:01

Bericht door dewaal »

ja ik ook maar het moet wel in de goeie kleur gespoten worden en dat kenne er niet zo veel
je ziet genoeg van die mislukte fs1's :wink:
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

dewaal schreef:ja ik ook maar het moet wel in de goeie kleur gespoten worden en dat kenne er niet zo veel
je ziet genoeg van die mislukte fs1's :wink:


Lak bij laten maken van een origineel onderdeel werkt best goed!

Van de lak die ik bij heb laten maken (in totaal 1 liter) is een halve liter naar Rob van Termaat in Nijmegen gegaan.
Hij heeft zijn blauwe 74er opgebouwd met nieuw gespoten delen én originele kleurdelen en er was echt maar een minimaal kleurverschil!

Ik raad dit dan ook aan in plaats van al gemaakte lak te kopen :P
Laatst gewijzigd door Niels op 15 mei 2007, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
The Hunter
50km gereden
50km gereden
Berichten: 81
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:36
Locatie: Benschop (omgeving Utrecht)

Bericht door The Hunter »

Niels schreef:Lak bij laten maken van een origineel onderdeel werkt best goed!

Van de lak die ik bij heb laten maken (in totaal 1 liter) is een halve liter naar Rob van Termaat in Nijmegen gegaan.
Hij heeft zijn blauwe 74er opgebouwd met nieuw gespoten delen én originele kleurdelen en er was echt maar een minimaal kleurverschil!



Niels wat betaalde jij ongeveer voor 1 liter lak + laten scannen. Ik was pas bij een autolak winkeltje en die vroeg voor 100 ml autolak 48 euro daar schrok ik eigenlijk een beetje van. Was dacht ik dan wel metallic weet niet zeker!
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

Voor 1 liter metallic lak (onverdund, dus moest nog verdunner bij) betaalde ik rond de 90 euro.
Voor een oud type (!) kleurset is een halve liter voldoende, dus deze had ik voor mezelf dan gekocht en dat was 50 euro.
Ik heb het laten doen bij AMI lakken in Duiven.

Welke kleur heb jij nodig dan?
Plaats reactie